A kis- és középvállalkozói szektor magyarországi stagnálása, sokszor lehetetlen helyzete annak is betudható, hogy nincs megfelelő szakképzési és szakmunkás képzési rendszer, ebből adódóan, az „utánpótlás-nevelés” megoldhatatlan. Ám gondot jelent a hazai vállalkozások tulajdonosainak és meghatározó szakembereinek gyakori alulképzettsége is. Értendő ez alatt, hogy a folyamatos képzések hiányában nehezen vagy nem tudják tartani a versenyt a nemzetközi megmérettetésben – ez pedig az adott vállalkozás hanyatlásához, „egy helyben topogásához” vezet.

Viszont, itt a lehetőség az előrelépésre, a fejlődésre. Régóta érdekli a Google Adwords? Szeretné megtudni, hogyan működik a Google Display hálózata? Kíváncsi, hogy mennyibe kerülhet egy hirdetés elindítása? Szeretné fellendíteni vállalkozását és online még több vásárlót, potenciális ügyfelet elérni? Akkor, figyelem!

A Google Ground „megadott” egy eseményt: jelentkezni lehet a Google Akadémiákra, ahol lehetőség nyílik a Google által hitelesített trénerektől tanulni. Érdeklődni és jelentkezni a https://events.withgoogle.com/google-akademiak-adwords linken lehet.

A cél az, hogy a rendszeres oktatások során magas minőségű képzéseket nyújtsanak a résztvevőknek. A hallgatók elsajátíthatják a Google hirdetési termékének, a Google Adwordsnek a használatát elméleti és gyakorlati szinten is. Az akadémiák során elnyert tudás segítségével megszerezheti a különböző minősítéseket, amelyek bizonyítják a szakértelmet az ügyfelek felé.

Vagyis, itt a lehetőség a versenyképes tudás megszerzésére, és egy új karrier megteremtésére.

Csak annyi a feladat, hogy a link megnyitását követően a „REGISZTRÁCIÓ” gombra kell kattintani, a tréning, vagyis a kurzus kiválasztását követően pedig az adatok megadása szükséges.

Az Adwords alapok tréning bevezető ára bruttó 19900 forint, míg a haladó Display és Search tréningek ára bruttó 24900 Ft.

Ez magába foglalja az oktatást, a tananyagot digitális formában, frissítőt a tréning ideje alatt, valamit egy 15000 forint értékű Adwords hirdetési kupont!

AdWords Kezdő Akadémia, március 23., 9.00-15.00.

Miről lesz szó?

  • Alapok: fogalmak, szintek, felhasználók, korlátok
  • Felhasználói felület, alap beállítások: mit hol találunk?
  • AdWords kampányok létrehozása és a fiók működésének alapjai
  • Hirdetési szövegek írása
  • A kulcsszavak megfelelő használata

AdWords Haladó Display Akadémia, március 30., 9.00-13.00.

Kinek szól?

Már ismeri az Adwords-t, de szeretne elmélyedni a Display Hálózat működésében? Korábban megszerezte az alap AdWords vizsgát, és szeretne minősített szakértő lenni azáltal, hogy leteszi a Display vizsgát is? A tréningen az AdWords haladóbb ismeretek mellett a Display vizsgához szükséges oktatási anyagokat is bemutatja az előadó.

Miről lesz szó?

  • A YouTube és Display hálózat speciális megjelenései
  • Display kampányok optimalizálása
  • Kreatív célzási technikák
  • Dinamikus kulcsszóbeillesztés

AdWords Haladó Search Akadémia, április 27., 9.00-13.00